Tuesday A – Z : Letter F = Fascinator

 

The letter

F
=

FASCINATOR

IMG_7458

IMG_7462

A fascinator is a headpiece, a style of millinery. The word originally referred to a fine, lacy head covering akin to a shawl and made from wool or lace, but mostly feathers. In the modern usage, it refers to a woman’s alternative to hat for formal attire; it is usually a large hair decoration on a band or clip with elaborate trimmings and decoration like a formal hat and it can incorporate a base to make it a miniature hat.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fascinator

 

18 comments on “Tuesday A – Z : Letter F = Fascinator

  1. Pragtige hoedjie πŸ˜‰
    Laat my dink aan ‘n damesoggend waar Steve Hofmeyer se eks ons kom toespreek het. Onder andere moes ons hoede dra wat ons self gemaak het. Ek het vir my ‘n gedoentetjie gemaak uit daardie net waslappe wat so saamgetrek is. Heel ingenome met my skepping gewees.

    • Klink heel oulik. Het nogal gedink om my eie te maak maar toe wou ek grend wees om een te koop. Die goed kos n plaas se prys. Vind toe die enetjie die Vrydag voor troue en helfte van die prys. Nou kan jy jou indink – kon nie die kans laat verby gaan nie.

Leave a Reply

