Sunday Stills, the next challenge: Sunrises or Sunsets

Sunrise

early autumn

from

from my front door!

IMG_6894

Bit more to my left

IMG_6895

14 comments on “Sunday Stills, the next challenge: Sunrises or Sunsets

  1. Ek haal my hoed vir jou af wat so vroeg uit die vere is. Ek is soos die sendeling se vrou wat gesê het as die Here wil hê sy moes sonsopkomste sien, sou Hy dit later in die dag gemaak het.

    • Dis maar in die mag van die gewoonte om vroeg op te staan(gewoond aan opstaan om te gaan melk!). Ek gaan slaap natuurlik maar redelik vroeg saans en knip n uiltjie so na middagete. Nou in die winter is dit nie te aangenaam so vroeg nie maar dit gaan tog maar nie later as so 7:30 soggens nie. Hier is dit natuurlik laat oggend nog donker en die son is vroeg middag ook weer weg

  2. Ek het so baie foto’s oor sunsets en sunrises, want elke keer dink dis die mooiste een nog! En ai, elke nuwe dag is dit weer net so mooi. Ek staan ook nog donker op, en drink tee op my stoep om die sonsopkoms elke oggend ten volle te waardeer. Elke nuwe dag …

Leave a Reply

