My Straat- Uitdaging 33 : My Street – Challenge 33

Rondomtaliedraai

http://rondomtaliedraai.wordpress.com/2014/04/28/uitdaging-33-my-straat-soet-en-suur/

Het elke week n nuwe uitdaging wat vir die week geld.

Hierdie week is dit

MY STRAAT

Na links vanaf my huis

DSCF0931

Daar is ook n klein kerkie in die straat.

100_4791

Na regs gaan mens die bult uit en dan lyk dit so

Dan is daar nog eende wat ook in straat loop

DSCF1096

12 comments on “My Straat- Uitdaging 33 : My Street – Challenge 33

    • I’ll do the next challenge in English also. This church is such a beauty that every day when I pass it I count my blessings to have such a jewel on my doorstep

    • Ja, dis n pragtige wereld. Ek het my vriendinne vertel van die poskaart idee. Hul dink nie so daaraan nie want hul is te gewoond aan alles. Hier is egter werklik besonderse mooi dele. Soos in SA is daar spesiale plekke. Ek dink die Kaap met sy berge is ook baie mooi.

      • Ja die mooie, mooie Kaap!!! Elke jaar daar vakansie gaan hou met ons kinders, en verlief geraak op die plek. My man vra my oor die naweek wat kan hy my as geskenk gee… my antwoord, “om weer die Kaap te toer.”

      • Wow, dit sal n heerlike geskenk wees!Ons het as kinders altyd met my ouers Witrivier toe gegaan en ook gereeld wildtuin toe. My eerste toer toe ek begin skoolhou het was Kaap toe. Het later weer n toer soontoe gedoen en dit is al. Ek het wel heelwat Natalse Noordkus as vakansie en ook vir skooltoere gehad. Bosveld was maar my blyplek wat ook sy eie bekoring gehad het. Hier maak ek elke dag n heerlike uitstappie bult op en weer af terug huistoe.

    • Dankie, dit is beslis n fees elke dag as ek my hondekind,Trompie, vir sy lopie vat en sommer my eie oefening ook inkry. Besoedeling is hier beslis min. In die winter is daar nogal rook van hout kaggels wat kan pla

Leave a Reply

