Another quilt !

I have been sewing my bud off end of last week

and this week.

I finished this quilt today and the lady

came to pick it up this afternoon.

She also bought my music quilt.

I still have to make her third quilt this coming weekend.

It is going to be a red and white star quilt!!

8 comments on “Another quilt !

  1. Ek kry komplimente vir altwee jou kwilte Ek het nog nooit so baie kuiermense gekry nie. As dit weer rustiger gaan gaan ek maar ‘n ek uitkyk na nog katte vir die derde stoel ook. Wanneer is die volgende mark. Stuur die antwoord asb met ‘n epos dan lees en antwoord ek per telefoon. Ek knaag my polse af met die internet toestande hier. – ek werk egter daaraan

Leave a Reply

