Inspire me Monday: Flower power: more roses

I need some inspiration!

Why must it be so hard to be successful?

I took photos early one morning.

Roses are so unexpected beautiful

so delicate

so fragrant!

DSCF5608

Inspire Me Monday

6 comments on “Inspire me Monday: Flower power: more roses

  1. rose is en bly darem maar mooi. Vanoggend kyk ek na my eerste krismisrose en dink hulle is my gunsteling blomme. Stap ek toto by die rankrosie, en besef maar hulle is eintlik my gunsteling. Daar steek ek toe vas en besef : BLOMME is my gunsteling

    • Stem volkome saam. Elke keer besluit ek dat die blommefoto nemery is sommer nonsies. Ek moet ander goed ook afneem. Kan myself netnie help nie, as ek weer sien neem ek maar weer die mooiste blomme af. Dit bly maar my gunsteling ook.
      Ek dink dit help ook omdat dit sommer hier by jou groei en blom.

  2. That second shot of the pink roses is lovely – I like their simplicity and innocent shape of the petals, like something a small child would be tempted to pick!

Leave a Reply

