HAT : A word a week

A WORD A WEEK CHALLENGE – HAT

http://suellewellyn2011.wordpress.com/2013/03/10/a-word-a-week-challenge-hat/

 

HAT

DSCF1727

VYFTIG, sestig jaar gelede, wanneer—sal die ou mense jou vertel—was daar ’n liedjie wat in baie Suid-Afrikaanse huise gereeld uit die grammofoon geblêr het:

 

Waar kry jy daardie hoed,
waar kry jy daardie keil?
Dis ’n alte mooie hoed,
ek wil graag met jou ruil… 

http://mieliestronk.com/hoed.html

DSCF1736

DSCF1731

17 comments on “HAT : A word a week

    • Ja dis waar! Toe die onderwerp of woord hoed opgekom het, het ek dadelik gesoek vir n hoed storietjie en die stuk wat ek gekry het was nogal baie interessant gewees. Het jy dit gelees?

  1. Zorro is so much fun!

    Congratulations, Ineke – you are the winner of my Pukka’s Promise Giveaway!
    I am so excited for you – you are going to LOVE that book!

    Please e-mail me ASAP with your mailing adress so that I can forward your information to the publisher for fulfillment.

    (My e-mail is on my sidebar where the letter icon is, should you need it).

    Thanks and have a fabulous day!

    Create With Joy
    http://create-with-joy.com

Leave a Reply

